David Pokorný

výsledky Setkání mistrů 2004 - Humpolec.


Volný závod - Setkání mistrů

Humpolec

9.10.2004

Druhý říjnový víkend byl na programu tradiční závod nazvaný Setkání mistrů. Nepříliš přívětivé, deštivé ranní počasí naštěstí nevydrželo dlouho - odpoledne už chvílemi prosvítalo přes oblačnou oblohu podzimní slunce.
Závod měl být rozlučkou za sezónou. Nejelo se už o body. Místo příjemného setkání se však na dobře připravené a rychlé trati stalo několik kolizí, při kterých se doslova tajil dech.

Divize 3 do 600 ccm
Průběh závodu Fotografie

Trénink

Výsledky tréninku:
1.Jan Jež 34,30 s - 84,5 km/h
2.Jakub Knoll 34,79 s
3.Petr Glombica 35,56 s


Rozjížďky - 7 kol

I.série
Jízda A: 1.Libor Kříž 2.Lubomír Pokluda 3.Lukáš Knap
Jízda B: 1.Jakub Knoll 2.Daniel Pasdiora 3.Jiří Šikola
Jízda C: 1.Petr Glombica 2.T.Scheibelberger 3.M.Švábenský

II.série
Jízda A: 1.Jiří Šikola 2.Jan Jež 3.Jakub Knoll
Jízda B: 1.Petr Glombica 2.M.Švábenský 3.Lubomír Pokluda
Jízda C: 1.Libor Kříž 2.T.Scheibelberger 3.Lukáš Knap

III.série
Jízda A: 1.Jan Jež 2.Jiří Šikola 3.Jakub Knoll
Jízda B: 1.Petr Glombica 2.M.Švábenský 3.Lubomír Pokluda
Jízda C: 1.Libor Kříž 2.Petr Charouz 3.Martin Samohýl

Marek Sekanina.
Marek Sekanina
Ošklivá havárie Daniela Pasdiory měla naštěstí dobrý konec.
Daniel Pasdiora
V Humpolci zazářil Jiří Šikola, ve finále ho však zradil motor.
Jiří Šikola

Finále B - 9 kol

Pořadí: 1.Vladislav Štětina 2.Lukáš Knap 3.Zdeněk Antony


Finále A - 9 kol

Finále se startovalo se na dvakrát. Na poprvé se ulil Jež. Při opakovaném startu v závaru v prvních metrech jízdy ztratili naděje na dobré umístění všichni jezdci z první i druhé řady. Vyjímkou byl Petr Glombica, který se naopak dostal do vedení. Na druhé místo se nečekaně dostal Martin Švábenský, který startoval ze třetí řady. Za ním jel Vladislav Štětina. Ten stál dokonce až v řadě čtvrté. Libor Kříž, Jiří Šikola, Jan Jež i Jakub Knoll, tzn. jezdci z první a druhé řady na startu se pohybovali až ve druhé polovině finálového pořadí.
Zatímco Glombica si postupně upevňoval svoji vedoucí pozici, odehrával se za ním velký boj o druhé místo. Na Švábenského se tlačil Štětina. Toho pro změnu ohrožoval Lubomír Pokluda.
V pátém kole se Štětina dostal na druhou pozici. To už se za tuto skupinku dotáhl Jež. Štětina si okamžitě začal vytvářet bezpečnostní odstup. Švábenský musel naopak čelit tlaku Pokludy, kterému se za záda pověsil Jež. Souboj této trojice trval až do posledních metrů finálové jízdy. Zejména Pokluda a Jež si v závěrečných kolech nedarovali ani metr tratě.
Cílem projel první Glombica s náskokem před Štětinou, který jízdu dokončil s přibližně stejným náskokem před třetím Švábenským. Těsně za ním dojel Pokluda pronásledovaný Ježem. Šestý byl Lukáš Knap. Poslední, kdo dokončil plný počet kol byl Jiří Šikola, kterého ale od úvodních metrů trápily technické problémy s motorem. O okruh méně měl osmý Jakub Knoll. Devátý Libor Kříž a desátý Thomas Scheibelberger odstoupili už ve druhém, resp. prvním kole.

Výsledky závodu divize 3 do 600 ccm
PořadíSt.čísloJméno jezdceStroj
Finále A
1. 6 GLOMBICA Petr Honda JB 600
2. 99 ŠTĚTINA Vladislav Sadev 600
3. 19 ŠVÁBENSKÝ Martin Sadev Yamaha 600
4. 9 POKLUDA Lubomír Yamaha 600
5. 5 JEŽ Jan Kawasaki 600
6. 18 KNAP Lukáš Kawasaki ZX GR 600
7. 16 ŠIKOLA Jiří Honda
8. 7 KNOLL Jakub Kawasaki 600
9. 11 KŘÍŽ Libor Kawasaki 600
10. 78 SCHEIBELBERGER Thomas (A) Suzuki
Finále B
11. 4 ANTONY Zdeněk Honda PR Sport 600
12. 15 CHAROUZ Petr Sadev 599
13. 30 LIPŠ Jiří Honda CBR 599
14. 28 VYMAZAL Jakub Kawasaki ZX GR 599
15. 31 RADA Petr Kawasaki 600
16. 26 SEKANINA Marek Suzuki 6 SX 600
17. 13 SAMOHÝL Martin Yamaha 600
18. 77 FÍGL Jiří Kawasaki ZX 6 599
Nepostoupili z rozjížděk
19. 29 KUŽELOVÁ Ivana Honda 600
20. 79 ŠTĚPÁN Petr Kawasaki
21. 21 PASDIORA Daniel Honda 600

Zpět na začátek stránky


Divize 3 do 1600 ccm a do 4000 ccm
Průběh závodu Fotografie

Trénink

Výsledky tréninku:
1.Petr Turek 31,99 s - 90,6 km/h
2.Jaroslav Hošek 32,07 s
3.Petr Bartoš 32,48 s


Rozjížďky - 7 kol

I.série
Jízda A: 1.Petr Bartoš 2.Jaromír Štětina 3.Petr Turek
Jízda B: 1.Jaroslav Hošek 2.Roman Keřka 3.Radim Osička

II.série
Jízda A: 1.Jaromír Štětina 2.Petr Turek 3.Petr Bartoš
Jízda B: 1.Radim Osička 2.Josef Vontszemü 3.Stan.Horáček

III.série
Jízda A: 1.Petr Bartoš 2.Marek Stloukal 3.Ondřej Musil
Jízda B: 1.Josef Vontszemü 2.Radim Osička 3.Petr Kotval

Stroj Jaroslava Hoška po havárii ve druhé sérii.
Jaroslav Hošek
Stroj Josefa Keřky po letecké akrobacii.
Josef Keřka
Mistr Evropy a ČR Roman Keřka po havárii ve třetí sérii.
Roman Keřka

Finále B - 9 kol

Pořadí: 1.Ondřej Musil 2.Jaroslav Hošek 3.Vít Nosálek


Finále A - 9 kol

Vedení se ve finálové jízdě ujal Petr Bartoš. Na druhém místě jezdil Jaromír Štětina. Na třetí místo se dostal Josef Vontszemü. Zatímco Bartoš se Štětinou si postupně budovali náskok, Vontszemü musel svoji pozici tvrdě hájit. Nejprve na něj útočil Radim Osička. Toho ve třetím kole předjel Marek Stloukal, který pak následující dva okruhy dotíral i na Vontszemüho. V pátém kole však svoji dobrou pozici ztratil a propadl se na deváté místo. Na čtvrtou příčku se vrátil Osička a znovu atakoval Vontszemüho. Nemohl se však soustředit jen na boj o třetí pozici. Těsně za ním totiž jezdili Petr Kotval, Stanislav Horáček a Ondřej Musil.
V předposledním kole došlo k výrazné změně v pořadí. Technické problémy potkali Štětinu. Velmi zpomalil a klesl na osmou příčku. Na druhé místo se tak dostal Vontszemü. Jako jeho stín za ním jeli Osička, Horáček, který předjel Kotvala, a Musil.
Vontszemü celou jízdu odrážel útoky svých soupeřů, a to i přesto, že bylo vidět, že není rychlejší než oni. Dokázal si však držet dobrou stopu a neumožnil tak nikomu předjetí. Když už se zdálo, že si dojede pro zelený věnec, tak v předposlední zatáčce před cílem podlehl tlaku za ním jedoucího Osičky a svůj stroj přetočil.
Cílem projel vítězně s velkým náskokem Bartoš. Druhé místo nakonec obsadil Osička. V závěsu za ním projeli Horáček, Kotval a Musil. S jedním okruhem ztráty byl klasifikován jako šestý Vontszemü, jako sedmý Stloukal a jako osmý Štětina. Devátý s dvěma koly ztráty skončil na devátém místě Jaroslav Hošek, který celé finále pouze odkroužil. Desátý Petr Turek odstoupil už v úvodním okruhu pro závadu na svém stroji.

Výsledky závodu divize 3 do 1600 ccm a 4000 ccm
PořadíSt.čísloJméno jezdceStroj
Finále A
1. 9 BARTOŠ Petr Ford 2288
2. 3 OSIČKA Radim VW RC 04 EVO 1600
3. 7 HORÁČEK Stanislav Tatra 6VS 3500
4. 21 KOTVAL Petr Ford Cosworth
5. 1 MUSIL Ondřej Suzuki Muby 1300
6. 69 VONTSZEMÜ Josef Tatra
7. 5 STLOUKAL Marek Peugeot 3500
8. 8 ŠTĚTINA Jaromír Audi 2000
9. 2 HOŠEK Jaroslav Audi A8 3998
10. 2 TUREK Petr Škoda 1600
Finále B
11. 27 NOSÁLEK Vít Kawasaki 1200
12. 10 PAGAČ Josef Audi 3700
13. 299 FALEEV Alexandr (RUS) Suzuki 1300
14. 6 KEŘKA Josef Tatra 3500
15. 11 KALVODA Roman Ford Cosworth 2000
16. 15 PAŘÍZEK Aleš Tatra
17. 17 VACULÍK Boris Ford Cosworth
Neklasifikováni
- 71 HAMPL Lukáš VW 1600
- 18 HRDINKA Tomáš sen. Porsche 2350

Zpět na začátek stránky


Divize 3 do 1600 ccm
Samostatná klasifikace jezdců, kteří se přihlásili do divize 3 do 1600 ccm.
Výsledky závodu divize 3 do 1600 ccm
PořadíSt.čísloJméno jezdceStroj
1. 3 OSIČKA Radim VW RC 04 EVO 1600
2. 1 MUSIL Ondřej Suzuki Muby 1300
3. 27 NOSÁLEK Vít Kawasaki 1200
4. 299 FALEEV Alexandr (RUS) Suzuki 1300

Zpět na začátek stránky


Divize 3 do 4000 ccm
Samostatná klasifikace jezdců, kteří se přihlásili do divize 3 do 4000 ccm.
Výsledky závodu divize 3 do 4000 ccm
PořadíSt.čísloJméno jezdceStroj
1. 9 BARTOŠ Petr Ford 2288
2. 7 HORÁČEK Stanislav Tatra 6VS 3500
3. 21 KOTVAL Petr Ford Cosworth
4. 69 VONTSZEMÜ Josef Tatra
5. 5 STLOUKAL Marek Peugeot 3500
6. 8 ŠTĚTINA Jaromír Audi 2000
7. 2 HOŠEK Jaroslav Audi A8 3998
8. 2 TUREK Petr Škoda 1600
9. 10 PAGAČ Josef Audi 3700
10. 6 KEŘKA Josef Tatra 3500
11. 11 KALVODA Roman Ford Cosworth 2000
12. 15 PAŘÍZEK Aleš Tatra
13. 17 VACULÍK Boris Ford Cosworth

Zpět na začátek stránky


Své připomínky a dotazy můžete posílat na adresu david.pokorny@quick.cz

Optimalizováno pro rozlišení obrazovky 800x600 . Kódování Windows 1250 .
Odladěno pro prohlížeče Microsoft Internet Explorer 6.0 .


Divize

Divize 3
do 600 ccm

Divize 3 do 1600
a 4000 ccm

Divize 3
do 1600 ccm

Divize 3
do 4000 ccm


Přejít na

autokros


Přejít na

Sezóna 2003

Sezóna 2002

Sezóna 2001

Autokrosové odkazy


Poděkování

Mé poděkování patří
Jiřímu Šikolovi
a celému
BKL Racing teamu
Jablonec n/N.



Seznam